2014年3月27日 星期四

老餅之歌

老餅之歌,你中幾多?
*
*
一晚通宵唔捱得
兩腳遠啲唔行得
三粒藥丸唔少得
四篤夜尿唔忍得
五更醒左唔瞓得
六種骨痛唔郁得
七種凍品唔受得
八卦小氣唔激得
狗屎垃圾唔捨得
十分鐘後唔記得
*
*
我並不太老,但都中左 1、2、7、8、10 
假以時日,當10項全中
 應該都完寂得喇

手機相簿放了兩彈許多可愛照片,與其雜亂無章呆放著,倒不如花點心機整理下以日記形式打成 blog 不是更好嗎?
一星期一篇,希望做到!

我心愛的兩彈

懵盛聖上,其實也有精令的一面

 時而粗魯時而高貴的窩心雙妃人

長存我心的美麗小天使


~In my life, I've loved them all~

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 乞乞乞乞乞..........痴!

      刪除
    2. 10.....我年青時已開始有, 應該同老餅冇關 hehe
      成屋都係俊男美女, 真係羨慕 C 人

      刪除
    3. 無記性難得胡塗係褔份

      刪除
  2. 好嘢!一星期一篇,我豬持你
    我都掛念阿七

    回覆刪除
  3. 堅唔堅先,一星期一卜.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇小我?哼…我就……唔寫比你睇!

      刪除
  4. 我……我…我都中咗好多样呀 -_-#
    一星期一卜,我举手举脚G持妳!

    回覆刪除
  5. 兩彈整個傻樣出來,超可愛^^

    回覆刪除
  6. 我依家祇系未使啪藥、祇痾一篤夜尿同仲可以訓到C豬咁,其他全中啊!><:
    我唔止手機相,我仲有好多去旅行相,希望一年之後,有時間用個software整理番晒D相入電腦,跟住一把火燒晒佢。
    寫週記,好,啪啪啪!

    回覆刪除
  7. 好勤力呀,加油,一星期一篇.....

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. honey妳会中几多样呀?!至多咪 No。1 一样啰 !

      刪除
    2. 咪下爬輕輕話中曬呀,要死咖!

      刪除
  9. 少你一樣....我中1,2, 8 & 10 !

    回覆刪除
  10. 咁樣中法真係唔講得笑, 大家都要努力保養下....同貓地玩多D希望會後生DD XDD

    回覆刪除