2014年3月13日 星期四

雙妃人的天空


阿娘:子彈人、雙妃人…你地知唔知天上有乜呀?


阿娘:子彈你成舊雲咁,應該同個天空好熟,咁…儍仔,你講先啦


阿娘: 嘩…好徐志摩(其實係林振強) feel 呀~



阿娘:妃彈,每人有唔同思想同睇法 ,茅嘴 the the 啦

咁…妃彈,你片天係點咖呢?講尼聽下…


阿娘:下!咩~~朋~~友~~咁~咁~迷迷迷迷迷離呀??

妃彈:同佢囉……

阿娘:鵝~~~同大麻鷹傾!嚇得我丫以為你撞咩咩咩咩添
但係,妃彈咪搏大霧,你係睇咋喎,唔算傾計!

妃彈:講多無謂,食多濕滯
高登格言:有片有真相!
去片

阿娘:妃彈,你好悶咩?下次有心事同媽媽講都得咖~





31 則留言:

  1. 子彈傻氣依然……妃彈少女心樹……但願你能了解你也能知~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 今次妃彈真係好搶鏡呀......佢扮雀仔叫 ? , 叫到震晒音咁, 可愛C lor ^^

      刪除
    2. 咩呀,同大麻鷹傾計收料呀

      刪除
  3. 你個女可能想識下外面嘅朋友,擴大生活圈子都唔定喎。

    回覆刪除
  4. DD…俾个like妳~
    写得咁好,继续出多d卜啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫人多d寫, 自己就越來越懶

      刪除
    2. 彈媽系世外高人,唔系咁容易出卜,一系唔出就人人拍案叫絕!

      刪除
  5. 妃彈,你D系波斯密語,音波功好勁,要解讀唔系咁易,等Bill Bill試下:
    妃彈:你條友系上面寸寸貢做咩,夠膽落黎隻抽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妃彈:我問緊大麻鷹知唔知隻馬航飛機去左邊呀!

      刪除
  6. 我個留言俾 google 食咗 @@
    再留多次 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. d 對白笑 C 我 XD XD XD
      雙彈貢鍾意望街街, 帶佢哋落樓下公園玩吓啦 ≧▽≦

      刪除
    2. 其實係今朝唔小心delete左><·

      刪除
  7. 好好笑的N格漫畫^^
    睇見貓地望住窗口...個口「格格格格」咁震動,真係好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 你阿夢夢會唔會咁咖?

      刪除
    2. 會啊,笑屎我,明明就無辦法追到隻雀仔,就係咁格格格....
      其實我想佢對住我格格格
      佢地會唔會對住你咁呢

      刪除
    3. 原來咁多貓都會對住d雀仔格格格架~我阿妹都係架~哈
      佢見其他生物又唔會咁, 我成日以為佢學雀仔叫~

      刪除
  8. 回覆
    1. 妃彈其實係化身一枝AK47,想掃低隻雀咋!

      刪除