2013年9月24日 星期二

乖女,跟住媽媽入伙喇!


打掃好新屋,搞掂埋最重要嘅呢環,從此在這裡安屋樂業,安枕無憂,安享晚年。

阿娘:       乖女,跟住媽媽入伙喇..........

阿七:       好呀!




















阿七,長存我心!

21 則留言:

  1. 我....我......我眼泛淚光
    好miss新抱七女:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直以來我都好想寫關於阿七,不想未落筆都喊到睇唔到字,簡簡單單一句完整嘅句子都寫唔到,每次都要好勉強好用力先至寫得出長存我心呢4隻字

      刪除
  2. 可愛的七妺,您永遠都在我心中…………

    回覆刪除
  3. 我覺得能夠有你愛護, 阿七係1 名小幸運兒呀!

    回覆刪除
  4. 彈媽,你隔離果行,彈媽愛看點整架

    回覆刪除
  5. 好囉,好囉....呀七都入埋伙....搞掂

    回覆刪除