2013年9月2日 星期一

子彈與妃彈



 無錯喇
 係
子彈仔、妃彈妹
((((((呀))))))


20 則留言:

  1. 冇得追蹤新網誌, set 番俾我追蹤吖
    仲有字體set 大D, 人地開始老花啦

    回覆刪除
  2. Bill Bill 到!
    留番條毛先:-P

    回覆刪除
  3. 到!!!
    到底點關注呀?

    回覆刪除
  4. Bill Bill 到!
    留番條毛先:-P

    回覆刪除
  5. 未有blog嘅請開 blog 寫野,開左我先可以有你最新資料

    回覆刪除
  6. 依家呢? 有無Bill頭相呀?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 點解變左 dee 沙 咖 ><"
      索索唔要我喇!

      刪除
  8. NI巧,我係夢媽....呵呵

    回覆刪除
  9. NI巧,我係夢媽....呵呵

    回覆刪除
  10. 呵呵認得你兩隻彈....
    我找到你了
    我是夢夢媽 : )

    回覆刪除