2012年4月15日 星期日

開冷氣


天氣開始好熱,子彈仔這兩晚都沒有上床陪瞓。




變成行到邊瞓到邊,無啦啦都可以瞓左o係大廳中宮位置




伸曬懶腰




今日開冷氣,子彈應該是第一次嘆冷氣,感覺好鍾意




何止鍾意,enjoy 到暈 tim 啦,終於上番床陪瞓




兩母子就係咁樣一頭一尾瞓左一個靚晏覺




瞓醒就去老豆度攞小食,食得幾型!




唔好以為子彈越大越乖,下次寫佢既衰野!








24 則留言:

  1. 呢排天氣真係好熱

    回覆刪除
  2. 其實貓咪毛多熱天又真係幾慘

    回覆刪除
  3. 有冷氣嘆喎,貓地不嬲都咁識嘆o架啦

    回覆刪除
  4. 子彈仔這位小朋友真係好識 '嘆' 呀!

    回覆刪除
  5. 鐘意就好,我隻長毛仔唔愛冷氣。。。熱都唔敢開

    回覆刪除
  6. 我班正牌乞兒仔, 唔幾鍾意嘆冷氣, 要開都要調到25度

    回覆刪除
  7. 子彈貓 b 真係大得快, 7 個月到已經咁高大.......仲好識嘆 tim

    回覆刪除
  8. Handsome boy ar.

    回覆刪除
  9. 热天时猫猫都是随地睡,我的有时热到睡在厕所!

    回覆刪除
  10. 識抱住手手好叻仔

    回覆刪除
  11. 子彈食零食既姿勢好得,攬實彈爸對手真醒星目﹔

    回覆刪除
  12. 快啲講子彈有幾衰, 等我可以自我安慰, 因卡樂b有時都幾惡搞

    回覆刪除
  13. 嘩.企到好似人仔甘.
    子彈仔的衰嘢?咪操控屋企人lor.
    呀, 唔好意思, 將的橋爆左出黎tim.

    回覆刪除
  14. 子彈你越大越劉華

    回覆刪除
  15. 彈仔側頭個樣超可愛

    回覆刪除
  16. 成長中的青年呀, 係會怕熱d

    回覆刪除
  17. 感謝您的分享!祝你有個愉快的假日!

    回覆刪除