2011年6月3日 星期五

身世


唔係見波波豬尋根個 blog ,都無諗過會幫阿七搵下身世。


雖然阿七只係一個攞女,不過我真係對佢如同己出、眠乾睡濕咁揍大佢咖。佢有病我會好擔心,好似上次條頸無啦啦出紅斑,醫生幫佢檢驗時大大力 mit 甩佢d毛,我都肉痛到眼濕濕........
















2007年尾,我地透過一本貓雜誌見到家附近的物店有貓出售,於是就落去睇下有咩荀盤。到左間舖頭見到 d 貓貓唔多靚,於是就攞出本雜誌就指住幅相話,比呢隻銀虎我睇睇丫唔該.........


















阿七:哎呀,阿娘你寫錯喇,金虎呀!!



阿娘:其實當時我地係(目及)中隻銀虎,無諗過要你喎




















老闆娘一睇就話:哦,呢兩隻好細隻,未上架喎,於是我地就問幾時上架呢?我地搵日再尼過約睇都得。老闆娘想一想後便問我地衣加得唔得閒,佢會行番屋企整野,
可以既話就一齊去睇。去到老闆娘屋企樓下,佢叫我地等等,她會帶小貓下來給我們揀。無耐老闆娘就帶著一個裝住圖中兩隻貓B既袋落樓下,我地第一次眼到阿七
喇!不過係係咁咦"哨"左佢一眼就一手抱起阿七隔離果隻銀虎貓B。嘩!好得意呀,好Q呀,輪到我抱未
jack!可憐既阿七當時就身在我們腳下的袋中......


















銀虎細細隻好可愛,可能我地太過熱情,銀虎有點不知所措,抱多兩抱開始掙扎仲跳左落地。阿爹去追貓之際我翻一翻腳下的旅行袋,見到肥o都o都的金虎在袋裡靜靜地坐著,一個唔覺意抬起頭,就在電光火石、千鈞一髮之際,神蹟地我同金虎就咁打左一個照臉,眼神第一次接觸...


















呢個世紀初邂逅並無改變我對金虎既印象,相反仲轉個頭同阿爹講,喂,無理由要呢隻架,差咁遠!


(太長喇,斬件待續....)

5 則留言:

  1. 阿七細個係藍眼
    [版主回覆06/03/2011 17:22:00]可能帶左 colour con 等上鏡靚 d 掛

    回覆刪除
  2. 兩隻都咁可愛,俾我都唔知點揀,做咩唔要哂兩隻啫?仲有你係米自細就鐘意貓?
    [版主回覆06/03/2011 23:10:00]若想知後事如何,請留意下集大結局 我自細好憎貓就真!其實十幾年前曾經買過一隻波斯貓,養左一個星期我掂都未掂過佢,後來送左佢比我姐姐。初初阿七尼到我屋企我都唔係咁鍾意佢,可能係緣份啦,佢成日想癡住我,有一次仲無啦啦跳上梳化訓o係我大脾,等我鬼咁開心,從此就愛貓喇。不過原來隻衰野玩野,自從俘虜左我之後就無試過訓o係我身邊,若即若離......

    回覆刪除
  3. 兩隻貓b都好可愛呀

    回覆刪除
  4. 阿七細個好得意呀....

    回覆刪除