2014年6月12日 星期四

小食唔洗爭


講起轉糧,好頭痛嘅一件事
舊年子彈有軟便, 試糧試到頭暈暈
可憐妃彈陪轉糧,真係難為了家嫂
直至試呢隻

妃彈唔再肯食其他,子彈軟便有改善
好囉好囉,結束試糧生涯
呢隻糧,好唔好就唔知
起碼兩彈食得還可以
不過,我又嫌佢太高蛋白
所以,我又試下溝一種低蛋白嘅糧
希望中和一下咁啦
點知,阿家嫂點都獨愛 annamaet
其他就聞到就走人
子彈就大愛呢隻紅 label 嘞

上次體檢略略問過下鬼婆
呢兩款糧嘅品質問題
佢話 ok,好囉好囉,我就ok
希望兩彈食得健健康康啦

淨食乾濕糧,真係替兩彈覺得悶囉
佢地阿媽,即是在下
見識過嘅貓友,都應該知道
我係一個幾,資深嘅小食專家
所以做得DD條o靚
我又點會唔供應,小食過佢地(o拍)呢
咁……當然
會嚴選啦一定
之但係…兩彈又好似
蠱惑仔傾地盆般
你橫頭我唔踩,我個場你茅郁
小食都搞到要分開4種

妃彈愛

子彈愛

昨晚送貓砂,子彈呢隻霸王仔
又辦屎辦屁獨霸住D貨

其實妃彈想搵咩呢?
 

妃彈o係度呆等
 

最後要我樣衰衰(鍊)起把聲 call 花旦出場 

爭下爭下又一日
 

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 其实每猫口味各不同,要揾样每位都喜欢嘅唔易!

      刪除
    2. 好彩濕糧就肯食同一種

      刪除
  2. 上鏡大隻D,正貓幾好身型

    回覆刪除
  3. 妳好衰呀,想攞拖鞋車個仔::_2114

    回覆刪除
  4. 夢夢都食紅袋....我都溝
    子彈條尾好長::rr8095

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢淨係肯食innova,之前因為缺貨,要佢試食好多隻,結果佢肯食紅袋呢隻
      紅袋都唔算高蛋白,味道都OK噃,我自己食過...唔算咸::mm1544

      刪除
    2. 紅袋低蛋白呀,係隻annamaet高蛋白

      刪除
    3. 屎...眼大睇過龍::oo2061
      我都是,innova高蛋白,雖然佢無軟便,但是日益肥胖....又少飲水,就溝下

      刪除
  5. 子彈妃彈打親交都鍾意摑塊面, 佢地有無收爪架, 次次見到都驚佢地抓到眼仔::ww6005

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,貓打交唔出爪?唔通一個用屠龍刀,一個耍倚天劍咩

      刪除
  6. 一日流流長, 唔爭下攪下點過呀 ~ !

    回覆刪除
  7. 呢張乾糧應該唔錯喎,貓唔係應該食高蛋白質的糧ma?

    回覆刪除
  8. 乜子彈成日蝦個妹架::ww6066

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜子彈成日蝦個妹架....::ww6066

      妃彈好似好肉地咗噃::uu7123

      刪除