2013年10月8日 星期二

愛彈如命


不用上班嘅日子,我就會打開房門,任兩彈在我房瞓覺。


唔洗講、只需睇相就知兩彈瞓得幾咁稱心滿意













霸王仔有時唔比妹妹上床






















被拒絶了當然會有小小唔開心













不過,有時又瞓得好親密.....................

















子彈愛瞓在我旁,妃彈就愛瞓彈爸大脾。有兩彈陪睡的日子,真好~























見到哈碌好enjoy按摩,就試下幫子彈仔按,好 like 呀

大家試下幫貓貓按下啦!


子彈禮尚往來,乖仔到不得了

同事睇過呢段片,話終於明白點解我會愛彈如命!

好窩心呀真係!

23 則留言:

  1. K 囉去咗旅行, 仲唔輪到我 wakakkaa~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩人兩貓, 你張床唔夠瞓吖, 買過張啦 XD

      刪除
    2. 我都頭痛緊呢個問題 ><

      刪除
  2. 過來EE度幫下手啦!ee都好攰呀!
    我愛妃彈!!!

    回覆刪除
  3. 兩彈平時會唔會打交架?
    我見哈碌按摩得咁enjoy,我又幫我契B按摩,按按下走貓呢><

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀,玩玩下就打起上尼

      刪除
    2. 子彈好 like 喎,按成10分鐘都唔捨得走

      刪除
  4. 我d夜晚冇得陪瞓,兩人四猫太迫啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔比佢地入房呀?
      我都迫呀,我諗住買張大梳化床出廳一齊瞓!

      刪除
  5. 幾時有肉彈、咸彈、臭彈
    子彈同你推拿減肥
    成效如何??

    回覆刪除
  6. 我家貓地都唔會坐上我大髀,點幫佢按摩呢

    回覆刪除
  7. 我家衰妹都唔會比我按摩架~子彈真識嘆~

    回覆刪除
  8. 佢舒服到出唔到聲呀,下次佢想按摩一定揾更你架。

    回覆刪除