2011年12月3日 星期六

無胃口




阿娘:    阿七,點解你唔食野呀?

阿七:    因為............我先天下之憂而憂,憂國憂民囉!





阿七仍然不肯主動進食,請問各方好友或過路君子有沒有可引起貓貓食慾的妙計良方呢?


18 則留言:

  1. 阿七,妳乖啦,要食多啲嘢至身體好,唔好要阿娘擔心,好無

    回覆刪除
  2. 我覺得呀七可能係心理上嘅問题, 會唔會家人表現担心而令到呀七都緊張, 呀七知道自已有事,可能一下子無法接受, 但屋企人要儘量要平和, 唔好令呀七過份憂慮

    回覆刪除
  3. 我幫七格格去刮下料先...小妹子先行退下!

    回覆刪除
  4. 七七係米轉咗醫生糧唔啱胃口呢?

    回覆刪除
  5. 小食測試, 如果一見小食就開胃, 咁就係扭計啫~

    回覆刪除
  6. 係唔係一時未能適應處方糧?冇乜貓like處方糧

    回覆刪除
  7. 用小食引下七妹, 係貓都鍾意 ^3^ 七公主你快 D 食嘢啦, 瘦唔靚 GA

    回覆刪除
  8. 希 望 阿 七 的 胃 口 快 快 回 来 !

    回覆刪除
  9. 阿七覆診成點?前面篇卜亞cat寫咗打皮下水資料,七媽記住睇吓!

    回覆刪除
  10. 七小姐乖乖地, 快的自已食野啦.EE同你打氣呀!

    回覆刪除
  11. 可以試乾糧溝濕糧,濕糧要選好像肉醬那一種,我的貓咪就是吃乾糧溝濕糧大的,像CORE的肉醬罐頭就很香(無穀物)
    我曾在網頁中提過 http://blog.yahoo.com/MochaFeeFee/articles/77752/index
    現在不溝濕糧他們就不肯吃.......(可是仔細想一想,他們肯吃就已經開心到ㄚ,就算啦)
    [扁臉貓回覆12/05/2011 11:19:12]忘記左另一樣野.........維生素B.........也可以增加食慾,你可以請醫生開

    回覆刪除
  12. 上個月我隻珠珠病病, 個vet開"開胃藥"俾佢食.

    回覆刪除
  13. 點......覆疹結果如何

    回覆刪除
  14. 之前菇菇乾濕糧都唔肯食, 我就試下開ciao嗰隻魚柳比佢, 貪佢夠香, 夠惹味!! 佢又ok肯食喎, 雖然係零食, 味又比較重, 但好過佢咩都唔食!! 同埋你可以問下醫生wow!!

    回覆刪除
  15. 禾Bill Bill 好鐘意食罐罐,但系Bill 媽一個禮拜先俾一罐禾,唔知七小姐like 唔like?

    回覆刪除
  16. 阿七佢好啲未呀﹖肯乖乖食嘢未﹖

    回覆刪除
  17. 七小姐乖乖, EE繼續為你打氣.

    回覆刪除
  18. 我之前買齊所有味道牌子罐罐。。。逐樣試!
    [版主回覆12/24/2011 23:36:14]佢咩都唔肯食,要用針筒打,我好心痛,每次餵每次喊

    回覆刪除