2011年5月1日 星期日

東施效顰

阿七爹成日話阿七好喜歡佢,我就話阿七 like 我多d。佢唔信 wor,我費時掃佢興就一直都唔同佢坳。今日佢睇完我同阿七的一些生活照,突然間發老姣話要同阿七影幅溫馨照,咁我咪幫佢影囉!


果然,事實勝於雄辯,死心吧啦!老爺!!

































其實阿七都唔係第一次向老爺說"不",有前科咖以前,去片

10 則留言:

  1. 阿七你咁樣擺明落你阿爹面喎, 攪到你阿爹要打格仔示人!!!

    回覆刪除
  2. 阿七好搞笑,同阿爹玩“黐手”

    回覆刪除
  3. 貓公主- 賴小姐2011年5月2日 上午10:54

    玩手仔超可愛

    回覆刪除

  4. 好似古我老爺想XX裨女,wakaka........
    原來阿七練得一身好武功

    回覆刪除
  5. 阿七.....反抗都無用 ga

    回覆刪除
  6. 原來阿七玩太極咁勁

    回覆刪除
  7. 阿七反抗既樣太好笑啦~ha

    回覆刪除
  8. 母親節快樂 !

    回覆刪除
  9.  阿七超攪笑~~ 隻手仔郁到啊....

    回覆刪除