2011年4月16日 星期六

廚房,我既!

人家廚房是貓貓禁地,而我家廚房則是我阿娘既禁地。
佢要用廚房既話當然要問准我啦,用完仲要抹到乾乾淨淨先好交番比我!



開水小心d呀,噴濕我就咪怪我唔客氣.........


















等我訓醒訓先好煮食...................



















想開火炒菜,比罐罐我食先



















阿娘,唔好成日咋咋帝開雪櫃偷野食先得格!


















阿娘後記:阿七,由於你成日霸住個廚房等我無得炒餸,等我走去學人炒股,點知無知加濕滯,蝕到金睛火眼,差D連阿哥哥既學費到無埋,真係斬手指戒賭都戒唔切呀真係!


阿七:下!!!咁我咪好危?


13 則留言:

  1. 阿七你唔好睇死你父母
    阿七娘你信自己得就得 ga lar , 我係 3 月玩番 ga , 3 月都 ok , 4 月 一般, 仲玩到有 d 迷失, 為咗手痕買
     

    回覆刪除
  2. 阿七你都係讓返個廁房比你亞娘,唔係你哥哥無書讀,你又無飯開就弊!
    阿七佢兩公婆再係咁爛,你都係要諗定後路,不如.........he he 嚟我到吖,又有波波豬陪你玩玩

    回覆刪除
  3. 貓公主- 賴小姐2011年4月17日 凌晨12:37

    個廚房超乾淨喎! 唔怪得之阿七可以咁方便咁瞓係廚房啦

    回覆刪除
  4. 個厨房好正喎 !

    回覆刪除
  5. 上次我煲緊嘢,BB走入黎,仲跳左上爐頭,結果燒著條尾,嚇死我呀,當時BB都未夠一歲,所以好百厭,你都係小心d,唔用比七七入慣廚房呀

    回覆刪除
  6. 證明妳家好少煮食,個廚房咁乾淨o既

    回覆刪除
  7. 我自己唔比悠悠入廚房,怕危險

    回覆刪除
  8. 個廚房又好陽光又有石枱面可以瞓, 最緊要仲要"近廚得食"

    回覆刪除
  9. 祝復活節快樂!

    回覆刪除
  10. 唔好放棄呀!!!!!!
    ^^

    回覆刪除
  11. 阿七你好靚同得意呀, 你係男仔定女仔呀? 咩野品種嘅貓呢?
    [版主回覆04/30/2011 22:22:00]我地原來係同鄉尼咖

    回覆刪除
  12. 我家妹妹都好鍾意入廚房..所以我個煮食爐時常痴滿貓毛..煩死我啦..

    回覆刪除

  13. 性感嘅小肚腩,睇見都想.........摸吓...非禮吓...
     

    回覆刪除