2011年2月28日 星期一

心痛回憶

我清楚記得那夜,豺狼的呼喚劃破了黑夜長空。我越聽越不安靈,我好驚,我在家亂跑、亂叫。我越是想靜止,那可惡的豺狼卻一直在恥笑我。我歇斯底里地回應人狼不要再煩我,豺狼卻說我大個女了要出去一闖天下。


我:我不想離開阿娘
狼:來吧,外面世界好精彩,更適合你

自那夜開始,豺狼像邪靈般每晚在我耳邊說:外邊世界好美妙啊!我失了控不停胡亂地叫,本來我是請求豺狼不要再煩我,可是慢慢又經不起引誘反而好想出去逛逛。那段期間,我好痛苦。

一天,我聽到阿娘和 daddy 在說話

娘: 阿七瘦了好多,日日茶飯不思,我好心痛
爹:她大個女了,可能要尋找自己的夢....
娘:阿七是摺耳種,骨骼有機會有遺傳病,還是不要遺害下一代......
爹:要和她商量一下嗎?

幾天後,阿娘把我抱在懷裡,在我耳邊低語地說:阿七,阿娘會在診所外等你,你不要害怕。醫生哥哥接過我後,我睡死過去...........

















阿七心底語:
阿娘,那天你看著我肚皮上的傷口我知你心如刀割,搭車回家時你眼淚一直默默在流,我好感動。我知你是為我身體健康著想,多謝你!我會健健康康地生活。

有你,我永遠是一隻幸福快樂的貓。


阿娘心底語:
好好好,不要再提。總之.........你永永遠遠是我的寶貝阿七。

5 則留言:

  1. 原來係阿七思春呀 七媽你想笑死人定嚇死人呀 一路睇一路忍唔住
    阿七你亞娘講到你好似出家做尼姑咁 不過女仔傷口係比仔大好多、波波豬做完絕育傷口細到用電筒照都睇唔到、仲唔洗帶頭罩。
    [版主回覆02/28/2011 17:28:00]hehe.....我阿娘間歇性 short short 地,佢話想寫得浪漫d、曲折d、離奇d wor 我道疤痕足足有2、3寸咁長 ar ,好痛,我要臥床 tim ar 陰功

    回覆刪除
  2. 吓!道疤痕成2、3吋長,咁真係會好痛仲要帶頭罩,阿七你果時一定好唔開心喇,好彩傷痛已成過去,e加見你肥嘟嘟又可愛靚女,阿七媽一定好安慰.
    不過都聽過有啲vet手術做得好差,傷口又開得大仲發哂炎、傷口攪到血肉模糊,不過上次係診所見到隻狗女返去拆線,傷口得1吋倒,埋口又超靚,所以醫生手勢真係好緊要.
    [版主回覆03/02/2011 23:04:00]好彩無事喇e+

    回覆刪除
  3. 唉吔,嗰陣阿七個傷口咁長,見到一定心痛屎
    [版主回覆03/02/2011 23:03:00]阿娘流馬尿 tim ~

    回覆刪除
  4. ha~好返冇事就好了~~悠悠搞個左成3個星期先可以除個頭罩呀
    [版主回覆03/02/2011 23:03:00]我帶左兩三日,好彩

    回覆刪除
  5. 同貓女絕育係心痛啲嘅~~

    回覆刪除